מתנות

מתנות לועדי עובדים ומשרדים

בחירת מתנה לעובדים עלולה להיות משימה מאתגרת. מצד אחד, תרצו לתגמל אותם ולהעניק להם מתנה שתגרום להם להרגיש מוערכים. מצד שני, חייבים לקחת בחשבון את התקציב והעדפות העובדים, וכדאי לוודא שהמתנה תהיה איכותית ופרקטית. בקיצור, משימה לא פשוטה. אז מה אפשר לעשות? נעזור לכם לבחור את המתנה המושלמת.
מתנות לועדי עובדים ומשרדים

שתפו למשפחה וחברים
שגם הם יוכלו להנות מקריאת הכתבה

למה להעניק מתנה לעובדים? מתנות לועדי עובדים ומשרדים

עובדי הועד, הארגון או החברה עובדים קשה. הענקת מתנה מההנהלה יכולה לתת להם את התחושה שרואים אותם, שהם יותר מבורג במערכת. מתנות איכותיות יביעו לעובדים שלכם הכרת תודה והערכה על עבודתם ותרומתם לחברה, ואף יכולות להשפיע על מורל העבודה, המוטיבציה ותחושת השייכות הארגונית.

 

האם זה משתלם?

אז הבנו שהענקת מתנות לעובדים היא מחווה בעלת משמעות רבה, אך מה עם הפן הכלכלי? מתנות יקרות מידי עלולות להיות נטל כלכלי על החברה, בעוד שמתנות זולות עלולות להראות לא מכבדות ובכך לא ישיגו את האפקט הרצוי. על כן, חשוב למצוא איזון בין המשמעות של המתנה לעלות שלה.

 

איך לבחור את המתנה המושלמת?

לשם כך, חייבים להקדיש זמן ומחשבה – לחשוב על העובדים, מה הם אוהבים? מה יעזור להם ביום יום? תוכלו אפילו לעשות סקר ולשאול ישירות אותם. חשוב לזכור שערך המתנה לא נמדד רק במחיר שלה. מתנה אשר נעניק עם כוונה ומחשבה על העובד תהיה בעלת משמעות רבה עבורו, גם אם היא אינה יקרה במיוחד.

 

סוגי מתנות

יש עולם שלם של אפשרויות למתנות לארגונים. ריכזנו עבורכם כמה רעיונות:

1.   גאדג'טים

תחום הגאדג'טים יכול להציע מציע מגוון רחב של מתנות. בחירת גאדג'ט כמתנה צריכה להתבסס על תחומי העניין של העובד, אופי עבודתו והתקציב העומד לרשותכם. חשוב לזכור שגאדג'טים יכולים לנוע בטווח רחב של מחירים, ולכן בחירת הגאדג'ט המתאים צריכה להיעשות תוך התחשבות בכל הגורמים הללו. בחירה נכונה של גאדג'ט יכולה להפוך את המתנה לשימושית עבור העובד, תוך הבעת הערכה והוקרה על עבודתו.

 

2.   שוברים

בשנים האחרונות הפכו השוברים למתנה פופולרית בקרב חברות וארגונים. הם מאפשרים לעובדים לבחור את את מה שהם הכי רוצים וצריכים. היתרון הגדול של שוברים הוא הגמישות שהם מציעים. ניתן לרכוש שוברים לחנויות, מסעדות, אתרי אינטרנט, שירותים שונים ועוד.

3.   אביזרים לעיצוב הבית

אנשים רבים אוהבים להשקיע בעיצוב הבית כך שיראה אסתטי וייחודי. הענקת אביזרים לעיצוב הבית כמתנות לארגונים יכול להוסיף טאץ' אישי, לשדרג את האווירה בבית ולהפוך אותו למזמין ונעים יותר. בין אם מדובר בכלי נוי, תמונות מיוחדות, שעונים מעוצבים או טקסטילים נעימים, אין ספק שהעובדים יהיו מרוצים.

 

גיבסון ישראל – כלי בית ואביזרים

אם בחרתם מתנות לעובדים בתחום עיצוב הבית שווה להכיר את חברת גיבסון כלי בית, יצרנית מובילה בתחום כלי בית והגשה. החברה ידועה במחויבותה הבלתי-מתפשרת לסטייל, לחדשנות ולמחיר המשתלם ביותר עבור לקוחותיה ומציעה מגוון רחב של אקססוריז, סטים של כלי אוכל, אביזרי בישול ועוד. חברת גיבסון – כלי בית הינה אחת מ-200 החברות המורשות המופיעות בראש רשימת כתב-העת License Global. בין אם אתם מחפשים אביזרים קטנים שיכניסו צבע ועניין, או כלי מטבח שיגרמו לכם להרגיש כמו מגישים בתוכנית בישול – גיבסון היא המקום בשבילכם.

 

לסיכום

בחירת מתנות לועדי עובדים ומשרדים היא דרך נפלאה להביע את הערכתכם על עבודתם הקשה ותרומתם לחברה. חשוב לבחור מתנה איכותית ופרקטית שתתאים לתקציב החברה ולטעם האישי של העובדים. עם מעט מחשבה ותכנון, תוכלו למצוא את המתנה המושלמת שתשמח את העובדים שלכם ובכך, תשמח אתכם בחזרה.