אוהלים

מה כדאי לבדוק לפני שבוחרים אוהל לאירוע?

מה כדאי לבדוק לפני שבוחרים אוהל לאירוע? כאשר אנחנו שוכרים אוהל חשוב שלחברה ממנה אנחנו שוכרים תהיה תודעת שירות גבוהה ושהם יסייעו בכל דבר ועניין שנצטרך. חשוב לוודא שהחברה משכירה אוהלים איכותיים, בטיחותיים ועמידים בלבד שלא תהיה סכנה שהם חס וחלילה יתפרקו לכם באמצע האירוע.
GMS פורטל המידע

שתפו למשפחה וחברים
שגם הם יוכלו להנות מקריאת הכתבה

מה כדאי לבדוק לפני שבוחרים אוהל לאירוע ?

אין ספק שהתקופה בה אנחנו מארגנים א החתונה היא מהתקופות המרגשות והשמחות בחיים; תקופה בה אנחנו מתחילים משהו חדש ומקימים בית. ליותר ויותר זוגות כבר נמאס מחתונות בנאליות באולם או גן אירועים שלא ניתן להבדיל בניהן לבין כל חתונה אחרת ולכן הם בוחרים לקיים את החתונה באוהל אירועים בחצר הפרטית שלהם או בגינה ציבורית. לקיום חתונה באוהל אירועים יש שלל יתרונות, אך לצד זה חשוב לבחור את האוהל בחוכמה.

ראשית כל – העריכו את מספר המוזמנים

בכל ארגון חתונה, בין אם מקיימים אותה באולם ובין אם מקיימים אותה באוהל אחד הדברים הראשונים שחשוב לעשות זה להעריך כמה אורחים יגיעו לחתונה. הכוונה היא לא להכין רשימת מוזמנים מדויקת (על אף שזה בהחלט יכול לעשות את העבודה) אלא להעריך פחות או יותר כמה אנשים יגיעו. למספר המוזמנים ישנה השפעה ישירה על האוהל שנבחר, שכן ככל שבחתונה משתתפים יותר אנשים כך יש צורך באוהל גדול יותר.

חשוב למדוד את החצר שלכם

דבר נוסף שחשוב לעשות לפני שבוחרים אוהל זה למדוד את החצר שלכם או את הגינה בה אתם מתכננים לקיים את החתונה. קל להבין מדוע לא ניתן יהיה להקים אוהל בגודל 80 מ"ר בחצר בגודל 30 מ"ר…

בנוסף, יש להתחשב בכך שכנראה לא תרצו שהאוהל יתפוס את כל החצר – נסו לחשוב כמה מרחב תרצו שיהיה מחוץ לאוהל. למשל, האם אתם מעוניינים ברחבת ריקודים מחוץ לאוהל?

סוג האוהל ישפיע על האווירה באירוע שלכם

לא כל אוהלי האירועים הם אותו הדבר, וכיום יש כל מיני סוגים של אוהלים. כך למשל, תוכלו לקיים את האירוע באוהל סגור לחלוטין שמאפשר לכם להנות מיתרונות של מרחב סגור מצד אחד אך בכל זאת לקיים את האירוע בחוץ; לחילופין, תוכלו לקיים את האירוע באוהל חצי פתוח שיכול להקנות אווירה מיוחדת שמשלבת בין החוץ לפנים. בנוסף לכך ישנם אוהלים מעוצבים ומושלמים לאירועים מסוג כזה בדיוק.

בדקו היטב את המוניטין של החברה ממנה אתם שוכרים את האוהל

כאשר אנחנו שוכרים אוהל חשוב שלחברה ממנה אנחנו שוכרים תהיה תודעת שירות גבוהה ושהם יסייעו בכל דבר ועניין שנצטרך. חשוב לוודא שהחברה משכירה אוהלים איכותיים, בטיחותיים ועמידים בלבד שלא תהיה סכנה שהם חס וחלילה יתפרקו לכם באמצע האירוע.

בנוסף, לנוחות שלכם מומלץ לשכור אוהל מחברה שמציעה ציד נלווה שחשוב לקיום החתונה: מזגנים ניידים בקיץ או פטריות חימום לחורף, שולחנות, כיסאות, גנרטורים וכדומה. הפקה של חתונה זה דבר מורכב מספיק, ואין סיבה שתצטרכו להתנהל מול חמש חברות כשאתם יכולים לקבל את כל השירותים תחת קורת גג אחת.

חברה מומלצת להשכרת אוהלים לאירועים > אוהלי נתנוב – השכרת אוהלים לחתונות ואירועים

אנחנו באוהלי נתנוב דואגים ללוות אתכם לאורך כל הדרך ומקפידים לספק את השירות הטוב ביותר. ברשותנו מגוון אוהלים מסוגים וגדלים שונים באיכות גבוהה, ובנוסף אנחנו מציעים השכרת ציוד נלווה כדי להבטיח שארגון החתונה יהיה כמה שיותר פשוט וכשחתונה תהיה מה שחלמתם עליו.