אוהלים

השכרת אוהלים עם מיזוג

השכרת אוהלים עם מיזוג מי שמתכנן אירוע בחורף ככל הנראה דואג האם לאורחים שלו ולו יהיה קר. באוהלים הממוזגים שלנו יש מגוון של פתרונות חימום. באירועים המתקיימים בשטח פתוח בחורף הקר, אוהל ממוזג הוא פתרון נהדר.
השכרת אוהלים עם מיזוג

שתפו למשפחה וחברים
שגם הם יוכלו להנות מקריאת הכתבה

השכרת אוהלים עם מיזוג
השכרת אוהלים
 עם חימום לחורף

מי שמתכנן אירוע בחורף ככל הנראה דואג האם לאורחים שלו ולו יהיה קר. באוהלים הממוזגים שלנו יש מגוון של פתרונות חימום. באירועים המתקיימים בשטח פתוח בחורף הקר, אוהל ממוזג הוא פתרון נהדר.

הודות למערכות המיזוג המתקדמות שאנחנו יכולים לשלב באוהלים שלנו, אוהלים להשכרה נגד גשם מאפשרים לכם לקיים להנות מהיתרונות של אוהל, בכל זמן בשנה. בנוסף, כשהאוהל יהיה קר באופן טבעי בחורף או חם מאוד בקיץ ניתן להנות ממזג אוויר נעים לאורך כל האירוע הודות לאפשרות להתקין מערכות לבקרת טמפרטורה באוהלים להשכרה.

בקרת אקלים

השימוש באוהל ממוזג יכול לתת לכם אפשרויות ביקור של הטמפרטורה באוהל. הודות לבקרה הזו תוכלו להביא את האוהל לטמפרטורה למצב שבו היא תהיה הכי טובה לכם ולאורחים שלכם לאורך כל האירוע.

דאגה לאיכות המזון

באוהל ממוזג לא תצטרכו לדאוג מכך שהאוכל לא נשמר לאורך זמן האירוע. הודות למערכת המיזוג ניתן להימנע מבעיות סביב נושא האוכל. באוהל ממוזג האוכל נשמר בטמפרטורה שהכי מתאימה לו, גם בימי הקיץ החמים ביותר.

הנוחות של אוהל ממוזג להשכרה

כיום הנורמה לכל אירוע, קטן או גדול, היא תנאי שהייה נעימים ונוחים. האפשרויות שאוהלים ממוזגים נותנים לנו, מביאות לכך שכל אירוע יכול לעמוד בנורמה הזו באופן קל, מהיר ובטוח.

בנוסף לנוחות הבסיסית המתווספת לכל אירוע המתקיים בחוץ ללא אוהל, אוהל ממוזג יוכל להגיע עם אבזור נוסף, שמעלה את הרמה של האירוע אפילו יותר. תנו לעצמכם להנות מהיתרונות של גן אירועים, תוך שימוש ביתרונות שיש לאירוע בחוץ להציע.

סיכום

לסיכום, השכרת אוהל ממוזג היא הפתרון הכי טוב למי שמחפש לערוך אירוע בשטח פתוח, אך דואג מתנאי מזג האוויר.

אוהל להשכרה לאירועים בחורף יגיע, בתוספת תשלום כמובן, עם פטריות חימום או מערכת בקרת אקלים אשר פועלות על חשמל. אפשרות נוספת היא מערכת בקרת אקלים הפועלת על סולר או נפט, שלמעשה מבצעת את אותה העבודה שעושה המזגן בבית שלכם.