אוהלים

אוהלים – להשכיר או לקנות ?

אוהלים להשכרה משמשים להפקת אירועים ארעיים כמו: כנסים, חתונות, מסיבות, סדנאות, תערוכות, קייטנות, אירועי ספורט, כסוכת אבלים, כסוכה לחג וכד'
אוהלים - להשכיר או לקנות ?

שתפו למשפחה וחברים
שגם הם יוכלו להנות מקריאת הכתבה

אוהלים להשכרה – להשכיר או לקנות ?

מתי כדאי להשכיר אוהלים?

אוהלים להשכרה משמשים להפקת אירועים ארעיים כמו: כנסים, חתונות, מסיבות, סדנאות, תערוכות, קייטנות, אירועי ספורט, כסוכת אבלים, כסוכה לחג וכד'. במקרים כאלו כדאי להשכיר אותם רק לצורך האירוע בשל יתרונותיהם הרבים. בראש ובראשונה האירוע מקבל צביון מקורי וחדשני.

שנית, הם מתאימים גם לחורף וגם לקיץ. בחורף האוהלים אטומים ועמידים בפני רוחות ומזג אוויר סוער ובקיץ הם מעניקים הצללה ומערכת מיזוג האוויר המותקנת בהם מאפשרת ישיבה נעימה וקרירה. בנוסף, הם מבודדים רעשים ומעניקים פרטיות. אך היתרון הבולט ביותר הוא שניתן למקם אותם בכל מקום.

תוכלו להפיק חתונה על שפת הים, סדנת ניקוי רעלים בטבע או כנס עסקי מחוץ לבניין המשרדים. האוהלים מגיעים על פי התאמה אישית, הם בעלי תקן כיבוי אש, מותאמים בכל גודל וניתן לעצב אותם בהתאם לאופי האירוע. תוכלו לקבל אוהלים עם כל הציוד הנדרש: שולחנות, כיסאות, מיזוג אוויר, חשמל או עיצוב שאותו תבחרו וליהנות מאירוע במקום איכותי ומקורי.

 מתי כדי לקנות אוהלים ?

כאשר מדובר באחסון או עבודה לוגיסטית רצוי לקנות את האוהלים שישמשו אתכם דרך קבע בעבודה השוטפת. תוכלו למקם אותם בשטח המפעל או החברה, להתאים אותם לצרכים שלכם מבחינת גודל ועיצוב ולהשתמש בחלל לכל מטרה לה תזדקקו. למשל, עסק העוסק במוצרי טקסטיל וביגוד יכול לאחסן את הסחורה שלו ולא לשכור מחסן או מכולה.

נניח ומפעל תעשייתי קונה אוהל, הוא יכול להזמין חלל גדול על מנת שלמלגזות תהיה גישה לשנע את הסחורה ויהיה מספיק מקום לכמות הסחורה שרוצים לאחסן. לפיכך, קניית אוהלים תהיה פרקטית לכל פרויקט שהוא ארוך טווח ורוצים לעשות בו שימוש בשטח בנוי, שטח פרטי או בשטח חקלאי. כאשר קונים אוהל בהתאמה אישית ניתן לבנות בו מדפים, למקם בתוכו ריהוט ואלמנטים שישרתו את המטרות שלכם. על מנת שתבחרו נכון הגדירו את המטרות שלכם ובחרו באוהל שיתאים לכם גם לחורף וגם לקיץ.

אוהלים בזמן מגפת הקורונה

בוודאי נתקלתם באוהלים לבדיקות קורונה במתחמי היבדק וסע של מגוון קופות החולים האוהלים מביאים אלטרנטיבה אופטימלית לבדיקות קורונה מהירות ומבודדת משטחים ציבוריים

בנוסף בתי החולים עשו שימוש באוהלים להרחבת האגפים של חולי הקורונה המאומתים בחניונים או מחוץ למבנים. מכיוון שכבר לא היה מקום בבתי החולים עצמם להכיל את כל

אוהלים אלו שימשו את בתי החולים ומשרד הבריאות

אוהלים הם פתרון זמני מצוין לאירועים וצרכים נוספים  בהם אתם צריכים צל והגנה מפני פגעי מזג האוויר.

הם מציעים דרך משתלמת ומהירה ליצור מרחב בחוץ מבלי לעבור את הטרחה של הקמת מבנה קבוע.

השכרת אוהלים היא גם אלטרנטיבה טובה למי שרוצה להפוך את האירוע שלהם לנגיש יותר על ידי שטח חיצוני אבל לא רוצה שאנשים יצטרכו להיכנס לבניין או לנכס שלהם.